یزدفردا: پزشکیان گفت: در این دولت کسانی که بدون دلیل موجه بالا رفته‌اند پایین می‌آیند؛ کسانی هم که به ناحق پایین رفته‌اند، بالا کشیده خواهند شد...

دکتر حمزه رضایی: نمی دانم جناب پزشکیان برای این بالا و پائین کشیدن های استراتژیکی شان چه راهکار و تاکتیکی را در نظر گرفته اند...

در باب بالا کشیدن انهایی که در ته چاه و یا همان اسفل السافلین کذایی تشریف دارند که فعلاً جای هیچ حرف و حدیثی نیست.!!!

دیر زمانی است که این بیچاره ها عطای بالانشینی را به لقای ان بخشیده اند و یاد گرفته اند که به قول حافظ

رضا به داده بده وز جبین گره بگشا

که دَرِ اختیار بر من و تو نگشاده است.!

اگر هم خدای ناکرده اسانسور یا همان بالابر جناب پزشکیان یاری نکرد و سیم بکسل های ایشان توان بالاکشیدن این واماندگان از اینجا رانده و از انجا مانده نداشت، باز هم پروایی نیست. زیرا که این نگون بختان تاریخ سالهای سال است به این قعر نشینی ها و خاکستر نشینی ها عادت دیرینه دارند و به تقدیر خود خو گرفته اند و با سرنوشت خود کنار امده اند.!!!

خداوند متعال به انها صبر ایّوب داده است که باز هم بمانند و بمانند تا چه پیش اید.!!

اصلاً بیائید فکر کنیم نه خانی امده است و نه خانی رفته است...

اصل سخن بر سر ان حضرات بالا نشین و یا همان اعلی علیینی است که در عرش سِیْر می کنند و به قول پزشکیان بدون دلیل موجّه در صدر نشسته اند و قدر می بینند.جماعت پر مدّعایی که صرفاً ادّعا و ظاهر سازی بلدند و بدون تخصص بالا نشین شده اند!!!

واقعاً پائین کشیدن این حضرات از ان جایگاه کبریائی شان دل شیر می خواهد و تن ژنده پیل.!!!

و چه نیروی توان فرسایی جناب پزشکیان باید صرف کند

و چه توان عظیمی خواهد داشت ان اسانسور و با ان جرثقیل نامبر وانی که توان پائین کشیدن سنگین وزن های این چنینی داشته باشد که جامه پولادین بر تن دارند و پشت شان به صندلی هایی سراسر بتونی مافیایی گرم است.!!!

خداوند نیروی لایزالی به پزشکیان عطا فرماید که بتواند خاطرات پهلوانان اساطیری باستان هم چون رستم دستان و پوریای ولی و ارش کمانگیر را در اذهان ملّت زنده کند ..!!!

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا